Zoek op kleur
Zoek op prijs
Zoek op smaak
Zoek op land
Zoek op herkomstgebied
  U winkelt veilig bij ons

Veelgestelde vragen


Bezorgen


Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij werken samen met PostNL. Zodra uw bestelling verstuurd is, ontvangt u een e-mail met een track & trace code, zodat u uw bestelling kunt volgen.

Meestal ontvangt u de bestelling dan de volgende dag, maar in drukke periode (zoals Sinterklaas en Kerst) kan het langer duren dan u gewend bent.

Binnen Uden bezorgen wij de wijn zelf.

Wordt een bestelling van meerdere artikelen in één keer bezorgd?

Wanneer u iets bestelt, wordt de bestelling standaard in één keer verzonden. Het artikel met de langste levertijd bepaalt wanneer de bestelling bezorgd wordt. Mocht een bestelling in meerdere delen worden verstuurd, dan infromeren wij u hierover.

Indien een bepaald product een langere levertijd heeft dan verwacht, dan is het mogelijk om het in gedeeltes te laten bezorgen. Neem in dit geval contact met ons op.

Kan ik een bestelling buiten Nederland laten bezorgen?

Het is wel mogelijk om een bestelling buiten Nederland te laten bezorgen. Wij bezorgen ook in België. In het bestelproces is de optie Belgie beschikbaar. 

Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

Bij het afrekenen kunt u bezorginstructies doorgeven door uw voorkeur te noteren in het opmerkingen veld.

Even geduld a.u.b.